SPM ;)


salamualaykum pembuka bicara,

heyyo!okay,lambt dah ssebenarnya nak menjerit bagai.he.tak kesahlah kan?yeaaaaaaaaaahhhhh.kita dah habis spm,awk ade?hihiks.now i'm home.yeah.totally home.err,quite different act.no more makan sama-2 kat dema,tssk tssk.no more lepaking kat balai asiah sambil kacau atin yang gojes,hihiks.rindunya nak halau kucing dema yang jahat tuh!meeeeoooow.huhu.kuang hajaq kucing tu,dia cakaq kaki orang.dia ingat dia cun ke?haha.*gila*how i miss that school.ingat lagi masa mula-2 masuk skul tu.kriik kriik.haha.what?PULAU SERAI?ya-Allah.takkan aku dpt sekolah kat pulau kot?come on babe.
                                         
                                                                                      .
                                                                                      .
umi : hello,akak.nak tak terima ni?sekolah kat pulau.
me : hah?pulau?eish,takmau lah.
umi : umi ikut je,taknak takpe.
me : eish,takkan lah akak nak duduk pulau

haha.sangat lawak okay.sangatlah pulau.*blushing*.kihkih.till then,susah senang hidup aku,makan minum,tunggang langgang aku stadi,berkawan,semua di InSTAR.ya,aku takkan lupa semua tu(•ˆ⌣ˆ•),kalau boleh reverse balik hidup aku pun,takpelah.sebab org cakap bnda best ni sekali je best.buat 2-3 kali tak best dah.hihiks.ya,i found my best friend there KELEMBAI.ngeheh.entah apa yg ada pada aku sampai dia boleh ngam dengan aku pun aku taktahu lah.btw,I.Allah.will come back again in mac.result!whether lawyer-to-be or doctor-to-be.humm 

awak omeylah(: coment sikit (:

3 orang sayang الله:

Unknown said...

Luv n mizz dat moment tOo! I found dat....i luv de way u act girl!

shima said...

Hehe.masheh ada syg ;) stalk belog kita ea?huhu.gudluck spm!misssyouuu nyu :3

Unknown said...

hhee.,gonna miz dat gelaran lahh! hukhukk tskk tsskkk..