maassalama' 2o11


dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang (:

ya-Allah .cepatnya masa berlalu kan kan .rasa macam tak percaya lah pulak .tulah .Allah ni maha hebat kan .sekarang pun dunia dah akhir zaman ,so memang antara tandanya masa berlalu pantas macam sekarang nilah .saya mohon sangat pada Allah hope saya sempat bertaubat before nyawa saya diambil oleh  MALAIKAT JIBRIL .takut nya .actually kalau kita mengingati bahawa kita akan mati suatu hari nanti ,kita dapat pahala tau .sebabnya MALAIKAT RAQIB ni tak pernah curi tulang dari mancatit amalan kebaikan kita .hehe .apa ?ingat berfikir tu bukan amalan ke ?amalan jugak tau .so ,tak payah nak fikir mende yang bukan bukan lah  .baik cari kerja lain nak kasi tebal sikit buku sebelah kanan kita ni :) haha .bukan susah pun .duduk mengadap muka mak ayah kita dengan perasaan kasih sayang pun dah dapat pahala tau !amboi .senangnya dapat pahala ek ?hehe .dosa lagi pun senang jugak :D I.Allah .sama samalah kita jaga amalan kebaikan kita ea ?

actually kan sayang sangat nak tinggalkan 2o11 ni sebbnya banyak lagi azam tak tercapai .hehe .itulah sebenarnya azam yang dikumpul bertahun tahun dan akan bertambah lagi untuk tahun 2o12 . selalu jadi macamtu .tulah namanya tak berusaha nak meningkatkan potensi diri .*eh,mnde mngarut ni?* .HAHA .biar lantak .so ,this is my colorful 2o11




muka hapy belaka nak ambik duit cemerlang PMR :D

muka sedih habis dduk sebelah HANNAH NAQIAH yang comel ni :D

cake special smpena bornday LIZA and pemergian HANNAH ke MRSM KUANTAN :(

HTA 2o11 :D
*YEYE O JE,TAK INGAT SEBENARNYA ---'*

ya !kamilah  HARIMAU MALAYA  a.k.a  jaguhians (:

jamuan  DORM  MASHITAH  -.-
*HIRAUKAN KEHUDUHAN SAYA DISITU*

gara gara tak jadi kawat KRS,kami dirasuah pergi ke ECM  dan  TC  :(

NURUL AQILA si mental --'

FATIHAH takcomey cute and SITI (:
erk ,ni rasanya waktu kem bersepadu f4

CHORAL SPEAKING di UITM JENGKA (:
*ada DATUK NAJIB seh !*


with NURSYAHIRAH  dekat R&R .
*KAIN SAYA MACAM TERANGKAT KAN?*

FARAH ADIBAH my sayang
thanks to ur momma treat tgok NUR KASIH (:

cuti 3hari balik rumah AZIAH :)

haish ,banyak lagi gambar nak upload sebenarnya ,tapi nanti korang tak larat nak scroll pulak kan ?hehe .cukuplah saya simpan dalam kepalahotak ni (: emm ,cakap pasal 2o11 ni .banyak sangat perkara yang dah berlaku .macam macam .baik ada ,buruk ada ,pahit ada ,masam masam manis pun ada .hee *gelak comel* .kalau nak cerita balik semua memang tak muat page lah kan ?haha .cik NORHASIMAH ni memang lah .dah la pakai bahasa macam kerja kat DEWAN BAHASA DAN PUSTAKA .kihkkih .actually saya sangat rindu akan kawan kawan saya di london .haha .saje gebang .tak ,sebenarnya saya sangat rindu dengan kawan kawan saya masa kat SEMESTU dulu .tapi nak buat macammana kan ?life must go on .ecewah .hehe .

HIDUP NI CUMA SEKALI.SO KITA KENALAH BANYAK BANYAK BERIBADAH :)*apa senyum senyum?*

awak omeylah(: coment sikit (:

0 orang sayang الله: