menangis air mata darah :'D


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM .

tittle sastera habis --, kan kan kan ? angguk ajelah .HAHA .tssk tssk .sedih bin gundah gulana actually .besok dah nak balik asrama .kbai facebook,kbai twitter apa semua laman soSIAL tu malas taip .hikhik .mereka banyak beri kemalasan kepada saya berbanding kerajinan .terima kasih daun keladi .esok lusa jumpa lagi .haha .kfine tak kelaka .jangan gelak :) .malas nak cakap banyak .hari pun dah lewat malam .err ,kenapa skema sangat ni --' .semua semua yang baca entry ni cepat angkat tangan doa sama sama .

ya-Allah ya Rabb ya Karim ya Rahman ya Rahim .Kau kurniakanlah NORHASIMAH ini kejayaan di dunia mahupun di akhirat kelak .permudahkanlah segala urusannya ya-Allah .kurniakanlah cahaya hidayah-Mu kepadanya ya-Allah .moga dia dikurniakan segala kebaikan .jadikanlah dia seorang yang lebih baik dan lindungilah dia dari gangguan syaitan durjana .
ameen ^^ .hehe .awak awak awak yang baca angkat tangan doa sama sama tu .terima kasih daun keladi,ini saja yang mampu saya bagi .bolehlah breakfast pagi besok .hehe


taip dengan mata panda ,
shima


awak omeylah(: coment sikit (:

4 orang sayang الله:

ada hacks said...

Dah doa dah!!! ;-)

ada hacks said...

Ouke. Dah doakn. Turn kite bile¿¿

shima said...

Hehe.sori lambat.ouke.ya-Allah.Kau kurniakanlah sebaik baik akhlak buat farahsuhada yg ku syg selamanya ini.mudah mudahan kehidupan nya tenang dan memperoleh kbahagiaan dunia akhirat dan juga 9a+ dalam spmnya.amin.hhe :3

ada hacks said...

ehh. terrhaarruuu~~, uhukk. trime kasih kawan! in syaa Allah kite same2 A+ spm !