gadis berKERJAYA part2 --,


with the name of ALLAH  the almighty,

salam alaika/ki /kum haha.hai sedara/sedari.apa khabar imanmu?sihat kah?atau demam kus kus?huhu.seperti saya,iman ni sekejap naik sekejap turun.macam bateri gadjets kite tu.bila tak recharge makin low lah dia.cedey :'3 .ngahaha.k plese lend me your attention.ceceh.bila minah kerek menaip -.- lewls.ingat lagi kisah     gadis berKERJAYA part1 ?ha yang gedik gedik tu.haha.taklah mana ada.saje gurau.k.now i am matured enuff.haha. >< *agaknyalah* .perasan je ni.hiraukan insiden tadi.eniwei sahabatku yang disayangi Allah,saya dah sebulan sepuluh hari *bila dah tolak cuti* kerja di SIGNATURE VICTORY temerloh tu.macam-2 benda pelik,pahit,manis,masam,masin dah berlaku.uhuk uhuk.

haritu kan,ada org cina tu kan,dia kan.datang kan.kedai kan.dia kan,nak beli mentol kan.kan kan.haha.cenggini.dia datang nak beli mentol tapi duk menggatay dgn saya.mintak num telefon.saya apa lagi lari pergi dekat dgan abg man.buat muka tak malu.the fish is dia tarik tudung saya dr belakang,astarfirullah tuhan saje yg tahu saya dah ketaq ketaq dah.mujur ada abg man tidak saya seorg.Allahurabbi.mula-2 balik rumah taknak cerita kat umi.last2 cerita juga dan yess as i expected,she babbling for the sake of my future.haha.its ok umi,syukran.akan ku ingat sehingga ke tua.in shaa ALLAH.

bila difikir fikirkan saya terlalu dimanjakan disana.act lah.bila salah skit tak kena marah.lpas tu gelak huha huaha semula.dey tambi.hihik.sir desmond baik,sangat baik.act dia dah boleh masuk ISLAM,tapi tulah Allah tak kurniakan hidayah lagi buat dia.dia selalu ikut kak ana cakap.masya-Allah.tapi bunyi dia lain sikit.masaa alah.haha.pun boleh.pernah jugak kak ana kata dia sendawa then dia sbut Alhamdulillah.see?hati murni.mengucap pun pernah abg man kata.haha.macam-2. ^.^

kak ana ni baik.suka bg org makan.kalau dduk dgn dia makan je kejenye.takdek kerja lain --' haha.makan makan dan makan.yeah.jangan disoal gemuk bila ambik result,kenyang saya yang rasa -fynnjamal- huuhu.tapi kdg kdg terasa down pula bila dibidas oleh kak ana.tarappapa,demi kebaikan saya tahu itu.terima kasih tidak terhingga buat future wife abg man ni ><

nor amirul dan black.macam biskut chipsmore.haha.tapi dua-2 rajin.nor amirul kekal dgan sifat macho nya membelanja saya milo ais..aah takboleh tolak bila diberi milo ais. T.T

abg man bila mula membebel yess sir desmond pun boleh pening.kerjanya gaduh aje dgn kakna.haduuih.pening saya.huhuk.

baru-2 ni kan CNY?kan kan?untung kerja dgn cina ni.rajin sikit up lah gaji.dtg awal,prestasi baik.awh heaaven ah saat dapat gaji pertama tu.more than expected.nak sign pun ketaq ketaq.ngahaha.tulah org ckp experience sgt pnting.gaji prtama siapa boleh lupa.pegang duit sendiri hasil kerja sendiri.uuu.besnya.Alhamdulillah syukur tidk terhingga rejeki melimpah ruah.walaupun cuti tiga hari.berbaloi dapat makan kfc,pizza,angpow seblum raya,selepas raya.pheww.syukur sekli lagik ^^,

naah untuk tatapan bersama.haha ><


okehh itu saja,lain lain gambar boleh rujuk sini :) terima kasih daun keladi nanti kita jumpa lagi.Asslamualaikum


awak omeylah(: coment sikit (:

0 orang sayang الله: